X بستن تبلیغات
کد خبر: 11315 تاریخ انتشار: ۰۷ تیر ۱۳۹۵
فید خوان: RSS
دسته: آشپزی و تغذیه
تعداد نظرات: بدون دیدگاه

برنامه رژیم لاغری و کاهش وزن ۱۵ روزه

رژیم لاغری,کاهش وزن 15 روزه,رژیم کانادایی

رژیم کاهش وزن ۱۵ روزه

برنامه رژیم لاغری و کاهش وزن ۱۵ روزه با سرعت و آسان باعث كم شدن و سوزاندن چربي در بدن مي‌شود، بهترين مشخصه اين رژيم اين است كه بدن را وادار به سوزاندن سريع چربي‌ها مي‌كند و مانع بازگشت وزن از دست رفته مي‌شود از همه مهم‌تر اين رژيم روي مركز اشتها در مغز اثر مي‌گذارد و اشتها كم مي‌شود .

 

» روز ۱

صبحانه = ۱ فنجان قهوه + ۱ حبه قند

ناهار = ۲ عدد تخم مرغ آب پز + ۱ عدد گوجه فرنگی + مقداری اسفناج پخته

شام = ۳۰۰ گرم گوشت پخته یا کباب شده + کاهو + ۱ قاشق غذاخوری آبلیمو

 

» روز ۲

صبحانه = ۱ فنجان قهوه + ۱ حبه قند

ناهار = ۱۰ ورق کالباس مرغ + ۱ لیوان ماست کم چرب

شام = ۳۰۰ گرم گوشت پخته یا کباب شده +کاهو + ۱ قاشق غذاخوری آبلیمو

 

» روز ۳

صبحانه = ۱ فنجان چای + ۲ عدد خرما

ناهار = ۱/۲ سینه مرغ پخته یا کباب شده + کاهو بدون آبلیمو

شام = سالاد کرفس + کلم + گوجه فرنگی + سس آبلیمو

 

» روز ۴

صبحانه = ۱ فنجان قهوه + ۱ حبه قند + ۱ ورق نان تست

ناهار = ۴ لیوان آب میوه ( آب سیب یا هویج بهتر است ) + ۱ لیوان ماست کم چرب

شام = ۲ عدد تخم مرغ آب پز + ۲ عدد هویج پخته و رنده شده + ۲۰۰ گرم پنیر

 

» روز ۵

صبحانه = ۱ فنجان قهوه + ۱ حبه قند + ۱ ورق نان تست

ناهار = ۱ عدد ماهی متوسط پخته یا کباب شده + ۱ قاشق چایخوری کره + مقداری آبلیمو

شام = ۱/۲ سینه مرغ + کاهو + ۱ قاشق غذاخوری آبلیمو + ۱ قاشق غذاخوری روغن زیتون

 

» روز ۶

صبحانه = ۱ فنجان چای + ۲ عدد خرما

ناهار = ۱۰ ورق کالباس مرغ + ۱ فنجان ماست کم چرب

شام = ۱/۲ سینه مرغ + کاهو + ۱ قاشق غذاخوری آبلیمو + ۱ قاشق غذاخوری روغن زیتون

 

» روز ۷

صبحانه = ۱ فنجان قهوه + ۱ حبه قند + ۱ ورق نان تست

ناهار = ۲ عدد تخم مرغ سفت آب پز + ۱ ورق کالباس + کاهو

شام = سالاد کلم + گوجه فرنگی + سس آبلیمو + ۱ عدد میوه

 

» روز ۸

صبحانه = ۱ فنجان قهوه + ۱ حبه قند

ناهار = ۱/۲ سینه مرغ پخته یا کباب شده + کاهو + ۱ قاشق غذاخوری آبلیمو

شام = ۳۰۰ گرم گوشت پخته یا کباب شده + کاهو + ۱ قاشق غذاخوری آبلیمو + ۱ عدد میوه

 

» روز ۹

صبحانه = ۱ لیوان شیر

ناهار = ۱/۲ سینه مرغ پخته یا کباب شده + کاهو + ۱ قاشق غذاخوری آبلیمو

شام = کاهو + خیار + گوجه فرنگی + سس آبلیمو + ۱ عدد میوه

 

» روز ۱۰

صبحانه = ۱ فنجان قهوه + ۱ حبه قند + ۱ ورق نان تست

ناهار = ۴ لیوان آب میوه ( آب سیب یا هویج بهتر است ) + ۱ لیوان ماست کم چرب

شام = ۲ عدد تخم مرغ آب پز + ۲ عدد هویج پخته و رنده شده + ۱ قاشق غذاخوری پنیر

 

» روز ۱۱

صبحانه = ۱ فنجان قهوه + ۱ حبه قند + ۱ ورق نان تست

ناهار = ۱ عدد ماهی پخته یا کباب شده + ۱ قاشق چایخوری کره +  ۱ قاشق غذاخوری ابلیمو

شام = ۱/۲ سینه مرغ + کاهو + کرفس

 

» روز ۱۲

صبحانه = ۱ لیوان چای + ۲ عدد خرما

ناهار = ۲ عدد تخم مرغ سفت آب پز + ۱ عدد هویج پخته

شام = ۱/۲ سینه مرغ پخته یا کباب شده + کاهو + کرفس

 

» روز ۱۳

صبحانه = ۱ لیوان شیر

ناهار = ۲۰۰ گرم گوشت یا مرغ پخته یا کباب شده + گوجه فرنگی + کاهو + سس آبلیمو

شام = ۱ کاسه سوپ ساده آب مرغ یا آب گوشت + ۲ عدد نان تست + ۲ عدد میوه

 

» روز ۱۴

صبحانه = ۱ لیوان چای + ۱ ورق نان تست + ۱ قاشق چایخوری عسل

ناهار = ۵ ورق کالباس مرغ + ۲ ورق نان تست + عدد گوجه فرنگی + ۱ عدد خیارشور

شام = ۱/۲ سینه مرغ پخته یا کباب شده + کاهو + خیار + گوجه فرنگی + ۱ عدد میوه

 

» روز ۱۵

صبحانه = ۱ لیوان شیر

ناهار = گوشت یا مرغ پخته یا کباب شده + خیار + گوجه فرنگی

شام = ۱ کاسه سوپ ساده آب مرغ یا آب گوشت + ۲ ورق نان تست + ۲ عدد میوه

 

» نکات مهم

» ۳ روز اخر رژیم به رژیم نگهدارنده معروف است ( روزهای ۱۳ . ۱۴ . ۱۵ )

» در طول روز بین ۶-۸ لیوان اب بنوشید تا سموم بدن تخلیه شود و زودتر وزن کم کنید

» پس از ۱۵ روز میتوانید به صورت معمولی غذا مصرف کنید

» با این رژیم حداقل ۵ کیلوگرم کاهش وزن و ۱۰ سانتیمتر کاهش سایز دور کمر خواهید داشت

» چنانچه پس از گذشت چند ماه ۱-۲ کیلوگرم وزن اضافه کردید میتوانید تنها با گرفتن ۳ روز رژیم نگهدارنده به راحتی این مقدار را کاهش دهید ( این تکنیک تنها برای ۱ سال پس از رژیم خواهد بود )

» این رژیم بدون کوچکترین تغییری باید انجام شود ، حتی ۱ شکلات کوچک نیز مجاز نخواهد بود و چنانچه حتی ۱ اب نبات بخورید باید رژیم را قطع کرده و ۲ ماه بعد مجدد شروع کنید

» چای و قهوه باید در روز خود مصرف شوند و مجاز به تغییر روزهای ان نیستید

 

» دستور غذاهای این رژیم

» سس آبلیمو = ۲ قاشق ماست + ۱ قاشق غذاخوری روغن زیتون + ۱ قاشق غذاخوری آبلیمو + نمک + فلفل

» سوپ مرغ = ۱ لیوان آب مرغ + ۱/۲ فنجان سیب زمینی خرد شده + ۱ فنجان هویج خرد شده + ۱/۲ فنجان نخود فرنگی + کمی نمک + آبلیمو

» بجای گوشت قرمز ، گوشت مرغ ، گوشت ماهی و تخم مرغ میتوانید این غذاها را مصرف کنید = بورانی کدو یا بورانی اسفناج یا عدسی یا گل کلم یا سالاد کرفس

» بورانی کدو = ۲ عدد کدوی متوسط را حلقه حلقه کرده + ۱ عدد گوجه فرنگی خرد شده + ۱ قاشق غذاخوری روغن مایع به آن اضافه کرده و بپزید سپس با ۱ لیوان ماست بدون چربی میل کنید

» بورانی اسفناج = نیم کیلو اسفناج را با کمی نمک بپزید سپس با ۱ لیوان ماست کم چرب میل نمایید

» عدسی = ۱ فنجان عدس را بپزید و بهمراه کمی آبلیمو میل نمایید

» گل کلم = ۱/۴ گل کلم + ۱ قاشق غذاخوری روغن + ۱ لیوان آب + ۱ قاشق رب گوجه فرنگی بپزید و میل نمایید

» سالاد کرفس = ۱ لیوان کرفس خرد شده + کاهو + ۱ عدد گوجه فرنگی + سس آبلیمو میل نمایید

 

» ورزش موثر در این رژیم

روزی ۵ نوبت و هربار ۱۰ نفس عمیق که این نوع تنفس در صورتی که درست انجام شود انرژی ای معادل ۳ کیلومتر دویدن میسوزاند.

پاها را به اندازه عرض شانه باز کنید ، با ۱۰ شماره شکم و باسن را به داخل بکشید ، همزمان به وسیله ی بینی هوا را به داخل بکشید و ریه ها را پر از هوا کنید ، همزان به آرامی دست ها را از طرفین به سمت بالا ببرید ، در این حالت ( شکم و باسن منقبض شده + نفس داخل کشیده شده + دست ها بالاست ) تا ۱۰ بشمارید.

سپس با ۱۰ شماره و همزمان باهم از راه دهان به ارامی هوا را خارج کنید ، به آرامی دست ها را پایین بیاورید و آرام شکم و باسن را آزاد و ریلکس کنید ، کمی صبر کنید و مجدد تا ۱۰ بار دیگر تکرار کنید.

پس از انجام این تنفس باید عرق کنید ، این نشان میدهد که ورزش را صحیح انجام داده اید ، این ورزش کمک کننده برای کاهش وزن میباشد اما همچنین میتوانید ورزش های دیگری مانند پیاده روی ، شنا و … را نیز جایگزین ان نمائید.

مطالب مشابه

ارسال نظر


*

code

X بستن تبلیغات